To program stworzony na bazie neurodydaktyki, wzmacniania naturalnych rytmów rozwojowych oraz psychologicznej wiedzy o rozwoju relacji.

- Nasza metodyka wspiera dwa  uzupełniające się obszary rozwoju; 1)  znajomości, wzmacniania  siebie oraz 2) umiejętności wchodzenia, regulowania  i utrzymywania relacji.  W wyrównany sposób stymuluje także naturalne zjawiska rozwojowe, takie jak: muzykalność, twórczość, logikę i eksperymentowanie. Niezbędne budulce sukcesu społecznego i rozwoju umiejętności szkolnych.

Na bazie uważnych obserwacji naturalnego rozwoju w małych grupach oraz dobranych do niego różnorodnych form zabaw i ćwiczeń w codziennych sytuacjach, uczymy dzieci: regulacji swoich emocji, pojęcia relacji, sprawczości, rozwoju myślenia poprzez pytania i poszukiwanie odpowiedzi, które to sprzyjają rozwojowi refleksji na późniejszych etapach. Dbamy o wzmacnianie samodzielności i współpracy, zachowania  spontaniczności z ćwiczeniem samokontroli. 

- W przedszkolu Harmonia nauczyciele oprócz wykształcenia pedagogicznego przygotowywani są kilkuetapowo: 1) specjalnym kilkumiesięcznym treningiem neuropsychologicznym i neurodydaktycznym 2) szkoleniami STER nastawionymi na wzmacnianie rozwoju emocjonalno-społecznego poprzez regulację relacji.

zajecia rozwojowe-Oprócz podstawy programowej dzieci będą miały możliwość codziennego osłuchiwania się z językiem angielskim (pojedyńcze słowa i zdania, 1-2 zabaw/piosenek po angielsku dziennie)

-Kolejnym aspektem jest wyposażenie przedszkola. Każda sala posiada sprzęt sensoryczny, który dzieci mogą używać pod kontrolą dorosłych w czasie wolnym i w zabawach grupowych. Regulowanie potrzeb sensorycznych jest podstawą okresu przedszkolnego i budulcem przyszłych z umiejętności szkolnych. Sprzęt multimedialny daje nam szerokie możliwości stymulacji poznawczej.

-Dla chętnych przygotowaliśmy paletę zajęć dodatkowych, do wyboru zakładka zajęcia dodatkowe)

Przedszkole w liczbach

8 ilość sal
rozwojowych
5 ilość sal
sensorycznych
3 ilość grup
przedszkolnych
10 ilość podwójnie
wykształconych
specjalistów
1900 ilość pomocy
 
 
Cele rozwojowe
 
 

Budowanie i regulowanie relacji

Myślenie i poczucie wpływu

Samokontrola i samodzielność

Twórczość i pasja

Muzykalność, gra na instrumencie

Zamiłowanie do sportu

 
 
Wartości
 
 

Praca na więzi i uważnej relacji

Wielowarstwowe wykształcanie prowadzących

Aktywna systemowa praca z rodziną

Wzmacnianie naturalnego rytmu rozwojowego dziecka i profilaktyka rozwojowa

Innowacyjna integracja metodyczna w terapii rozwoju

Wzmacnianie naturalnej ekspresji muzycznej i rozwój twórczości

 
 
Wideo
 
 

Nasi partnerzy

  • Test1
  • Test2
  • test3

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem